söndag 29 januari 2012

Dax nu

Nu vare dax, har haft lite mycket sista tiden. Jag och Stefan har separerat och jag har börjat flytta. Vi beslutade detta tillsammans och det känns väldigt bra. Eftersom att vi inte haft det så bra den sista tiden så blev det som det blev, vi är i alla fall vänner och det känns väldigt skönt.
Det blir en stor omställning för Kasper att bo varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa. Det är lite som det är, men man kan inte leva ihop när man inte känner något för varandra längre.
Jag har tillbringat två helger i Kriberg och nästa helg åker jag och Kasper hit och tar det lugnt, sen ska han hem till sin pappa och jag blir ensam en vecka.
Det kommer att bli tungt för mig ett tag framöver, men tillslut så kanske jag vänjer mig, hoppas jag då!
Det är mycket känslor som far runt i kroppen just nu och jag känner mig rätt sårbar. Det är inte lätt alla gånger, jag behöver trygghet, sånt som jag aldrig har hittat hos mig själv.... :/
Just nu måste jag bara börja vara ärlig mot mig själv, det är första steget.

Puss å hej!

1 kommentar:

  1. helt rätt, bättre att skiljas som vänner än ovänner, även när det är jobbigt. Ta hand om dig och kom ihåg att det kommer att kännas lättare!

    SvaraRadera