onsdag 1 februari 2012

Mycke tankar

Veckan har gått fort, men mycket tankar har passerat mitt huvud. Även fast jag har burit å brutit, fixat å donat så har tankar flödat.
Jag kan inte påstå att jag ångrar detta beslut vi tog, det känns faktiskt bra! Det är redan klart med banken, Stefan äger huset och jag äger bilen. Det känns skönt att vi kommer så bra överens och att vi hjälps åt, det vill jag inte mista. Kasper tar det bra än så länge, snart kommer det väl, ja e beredd.

Men tankarna snurrar runt runt runt, jag känner mig rätt yr. Som tur är så har jag folk omkring mig som bryr sig och finns där för mig. Det är fruktansvärt mycket som händer och har hänt, jag vet inte riktigt om jag en står?
Det enda jag vet är att i morgon ska Kasper på dagis, jag på jobbet, sen frissan å sen ska jag även hälsa på min goda vän Therese och dricka mängder av kaffe! Kasper åker till Lycksele med Stefan så att de slipper köra på fredagsmorgon som jag ska göra.
Jag måste bara söka mig en bil över helgen, tanken är att vi ska vara i Kriberg och ta det lugnt. Blir att lasta bob, barnvagn å en massa andra prylar i morgon efter jobbet.

Snart är det dax för en dusch å sen blire att bädda i soffan för ännu en natt i mitt nya hem.

Puss å hej, ja gillar dig!

1 kommentar: