torsdag 2 februari 2012

Tankar, ännu mera tankar!

Ikväll så har jag skjutsat min goda vän Therese och hennes dotter på affären eftersom att de är utan bil. Sen fick jag mig kaffe å massa surr. Kan bara säga att jag har fått mycket att tänka på, både bra och mindre bra saker. Har ganska mycket att arbeta med, speciellt mig själv. Det finns även andra som har mycket att besluta sig om.
Jag har fått hoppet tillbaka, jag ska kämpa och kämpa, dock kämpar jag just nu i tysthet.. "Jag finns, även fast jag inte märks. Jag vill, även fast jag inget visar. Jag vill dig väl, även fast jag inget säger. Glöm mig inte, jag finns för dig, dag som natt!"

Njuter just nu av ett liv fyllt utav musik och värme. Tvätt överallt som doftar ljuvligt i mitt hem. Nydiskad disk, ordning och reda i skåpen. Nyskurade golv och en massa kaffe. På något underligt sätt känner jag mig rätt så nöjd med mitt liv just nu, visst fattas det där lilla extra, men det kommer när jag minst anar det.

Puss å hej, ja gillar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar