måndag 5 mars 2012

Myskväll

Tog en promenad till jobbet ikväll, väldigt skönt att röra på sig. Promenerade hem efter jobbet och fick besök en snabbis just när jag kom hem. Jag bytte om och tog med mig korv å ved ut till min grillkåta och sen gjorde ja upp en eld. Satt där inne och hade mysigt för mig själv, grillade lite korv och eldade lite till. Tillslut vare så varmt där inne att man hade typ kunnat va naken. Då gav jag upp och gick in å duschade. Nu sitter jag bara och hänger i soffan och funderar om man kanske skulle ha druckit lite vatten å sen hämtat in kläderna. Sen blire nog att lägga sig och slötitta på tv tills man somnar, känner mig rätt sliten faktiskt. Saknar lillgubben något så fruktansvärt, hade varit mysigt om han hade varit med ikväll!

Puss å hej, ja gillar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar