tisdag 27 mars 2012

Ojojoj!

Önskar att jag hade någon här just nu.
När folk håller på såhär blir jag så förbannat less å besviken. Jag trodde att det hade gått in men tydligen inte. Att bli terroriserad den här tiden på dygnet även fast man ber om att få sova, de är inte okej..! Jag ska upp kl 5 med Kasper för att hinna få i han fika innan dagis, hur lätt kommer det att bli. Kommer troligtvis inte att kunna somna och om jag somnar lär jag inte vakna i tid. Febern stiger å jag vet inte hur jag ska orka med att jobba, bara att försöka söka kraft någonstans..
Mamma sa en klok grej till mig en gång, lägg inte ner energi på sånt som gör dig förbannad, det gör dig bara trött. Hon har rätt, jag är helt slut! Tänk att ja kunde vända all sorg till ilska, frågan är bara om de e bättre att vara arg än ledsen?
Känns som att jag måste flytta och byta nummer för att detta ska få ett slut!
Just nu behöver ja energi, mycke energi, give me some!

1 kommentar: