söndag 15 april 2012

No words

Efter en helskön å bra påsk med nära å kära följde jag och Kasper med till Kriberg. Vi åkte allihopa till Skellefteå på lördagmorgon och lekte på Leos.
Tog dock väldigt tråkiga beslut med min bästa vän inatt. Ibland är det nödvändigt och jag står ju som en förlorare ännu en gång. Thats life, men nog känns det i hjärtat, fyfan! Tårarna går liksom inte riktigt att stoppa.
Jag sa att det går bra, men nu såhär i efterhand går det åt helvete.. Jag var dum, väldigt dum och nu får jag verkligen stå mitt kast..
En sak är säker, jag kommer aldrig att glömma allt roligt vi har gjort, aldrig någonsin..! Om allt bara hade varit fel så hade de här varit enkelt, tyvärr så ser de inte ut så, allt har varit bra....
Skulle vilja vara hård som förr, slippa alla tårar, i hate it!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar