måndag 23 april 2012

Oplanerat..

Jag och Petra hade en mysig lördagkväll med Galliano och annat gott. Vi hade inga större planer på att fara någonstans men helt plötsligt åkte vi på en road trip. Hämtade min bästa vän och åkte sedan hem till Sorsele. Vi hann även med på en punktering men de ordnade grabbarna :)
Väl hemma så fixade vi lite krämmackor och satt och surrade en bra stund innan vi gick och la oss allihopa. Morgonen kom och Petra åkte hem medan jag och min vän la oss framför tvn. Tanken vara att jag skulle köra hem min vän men det slutade med att min bil for iväg i morse istället :) Det blev rätt tomt och trist här hemma eftersom att Stefan verkligen behöver Kasper ikväll. Det är tur att jag har lärt mig att vara själv, dock hade de varit mysigt med sällskap ;)
Bäst att hosta sig frisk nu, är rätt less på hostan nu faktiskt!

Puss å hej, ja mår bra me dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar