tisdag 17 april 2012

Själsfrände...?

Har länge funderat på vad det var, jag fick liksom inte grepp om det riktigt.. Något var det, men vad? Det var något som jag aldrig har känt förut. Kunde liksom inte sätta fingret på det alls, inte förrän igår. Jag erkänner, jag har fått vägledning, Elisabeth hjälpte mig otroligt mycket igår och jag önskar bara att jag hade fått hjälpen tidigare. Den här gången förlorade jag inte bara min bästa vän, jag förlorade min själsfrände, jag är helt övertygad om att det är så. Detta är något jag kommer att bära me mig resten av mitt liv.

SÅ KÄNNER DU IGEN DIN SJÄLSFRÄNDE
1. Du känner en dragning som inte bara är instinktiv utan även ögonblicklig och omedelbar.
2. Dragningen är ofta helt annorlunda än en vanlig förälskelse eller fysisk attraktion, mer en känsla djupt inifrån.
3. Först kanske du inte ens tycker om henne eller honom men påverkas ändå djupt inom dig.
4. Du kan inte komma undan denna känsla och snart upptar denna person en allt större del av dina tankar.
5. Ju mer du lär känna personen desto starkare bli känslan.
6. Du känner dig oförmögen att förklara dina känslor men också att förneka dem.
7. Det känns som om ni djupt inom er redan känner varandra.
8. Ni kan tala med varandra i veckor utan avbrott.
9. När ni rör vid varandra eller har sex upplever du en dimension som du aldrig gjort förut.
10. Man tycks kunna kommunicera utan ord, men vet vad den andre tänker.

Tillsammans med den här personen bör du känna sig lugn och trygg, det är ett ganska så säkert tecken på om du har funnit din själsfrände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar