onsdag 12 september 2012

Morgonpasset

Supermega trött var jag och Kasper i morse, han var faktiskt först upp. Han gick och tände lyset men släckte det rätt fort och sa att vi kunde sova en liten stund till, haha! Han hoppade upp ur sängen och tog en snabbdusch å sedan klädde vi på oss och begav oss mot dagis. Dock ville han hellre följa med mig på jobet för han ansåg att han inte "jobbade" på dagis, älskade unge!
När jag hade lämnat lillgrabben på dagis så lyssnade jag på morgonpasset. En Jimmy från nånstans skulle önskade en låt, men helt spontant så friade han till sin flickvän som låg i sovrummet med deras 5 veckors gamla bebis. HELT SJUKT! Jag fällde en tår och de på morgonpasset ville ju givetvis veta vad som sa. Han smög in i sovrummet och säger då att hon inte hade lyssnat, BAAAAAAH, fy på henne. Hon missade de fantastiska som han försökte göra. De kom iaf fram till att den här Jimmy och hans flickvän skulle lyssna på internet senare idag och att morgonpasset ska ringa upp i morgon. Det ska bli spännande att höra i morgon :p
 
Här på jobbet är det lagomt lugnt. Lagomt mycke paket och lagomt tunga, ibland kan de ju ligga nån järnklump på 50-60 kilo som man ska släpa omkring.. :p
Just nu sitter jag och väntar på att få hit nå hårdbröd så man kan fika. Dock verkar det gå trögt... Jag kan ju inte lämna jobbet och gå och handla.
Det funkar inte riktigt!Kaffemaskinen går varm här på morgonen ;) Det är kanske de absolut bästa med detta jobb nu, en KAFFEMASKIN! Med MASSOR av smaker dessutom, jag bara älskar den här grejen! Man slipper ju liksom hålla på med kaffe varje morgon, dag, eftermiddag och kväll.. Tycker att det räcker med att man fixar kaffe hemma, nog för att jag är rätt bortskämd där hemma. Hjärtat fixar alltid kaffe på morgonen och han är ju guld värd för det! <3
Lääääängtar tills i morgon, då får man nog vakna upp bredvid de två som man älskar mest av allt i världen, då är jag hel.
 
 
Puss å hej, jag älskar dig! <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar