tisdag 4 september 2012

Back on track..

Ja, då kanske man är back on track igen? Efter lite tråkigheter verkar det som att det är bra nu..? Det är verkligen lätt att missförstå varandra, folk missförstår till höger och vänster, hela tiden.
Några som har missförstått mig är dessa hemska getingar och humlor som är överallt, jag gillar dem inte alls, usch!
Nåja, igår kväll så kom äntligen mitt hjärta hem. Vi har inte träffats sen i fredags och det höll faktiskt på att kännas som en evighet. Men igår så fick jag mig kärlek igen, det behövdes verkligen. Det behövs hela tiden, mer än ofta skulle jag vilja påstå. Är i en sån där jobbig svacka igen, men jag kryper sakta men säkert uppåt, utan hjälp.. Om man tar till sig hjälp kan man lätt slinta och falla ner igen.. Nog om detta tråkiga :p

Har sett en väldigt stor ökning av bröllop bland mina vänner, jag överdriver inte om ja säger att bara i år har 8 av mina vänner gifte sig. Dock har jag inte varit närvarande på ett enda bröllop, vilken kompis! Ja borde ha haft stryk :P Önskar er alla en glad och lycklig framtid :)
Jag är väl kanske den enda i släkten som drömt om att få gifta mig, resten av familjen gillar inte ens tanken och varför vet jag inte. Det är tur att drömmar finns, på nått sett så får man uppleva sina drömmar även om de inte händer irl.

Läste på vks hemsida och såg att Lycksele ännu en gång "drabbats" av Babyboom, om jag inte minns fel så var det även så 2009, samma år som Kasper föddes. De vill/behöver bygga nya förskolor här och där, varför inte bara försöka använda sig av lokaler som redan finns istället för att sälja allt..? Det är väl ungefär som här i Sorsele. Ny förskola men alldeles för litet, många barn står i kö och jag är väldigt nöjd att Kasper har sin plats. Man funderar ju lite hur det ska gå om man själv skaffar sig fler barn, vars ska dessa barn ta vägen? Kommer förskolan att byggas ut, flyttas eller vad kommer att hända..?

Nää, usch, nu måste jag gå och ta en promenad på löpbandet, håller på att frysa ihjäl och även somna :p

Puss å hej, ja, jag älskar dig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar