onsdag 22 augusti 2012

Onsdag, helt vanligt onsdag

Ja, idag är det en helt vanlig onsdag. Det känns och märks väl här på jobbet. Väldigt lite att göra och jag är dödligt trött, då vet man att det är onsdag :p
Möjligt att jag håller på att bli sjuk eftersom att jag var helt slut igår när jag kom hem från jobbet. Jag gick och såg på tv en stund och sedan duschade jag, det hjälpte inte heller så jag drog mig till sängen och startade en film. Såg inte riktigt klart hela filmen men nästan, måste väl se den ikväll igen.

Har just haft Jimmy och Stefan på kaffe innan de åkte iväg till Lse, skickade med Stefan pengar så att jag får min cambridge :) Hoppas bara att Veronica har smakerna hemma annars blir det jobbigt för mig :p
Har även fått hit min röda lilla dammsugare så nu på morgonen har jag dammsugit hela jobbet, förutom godsutrymmet då :p

Min frukost i morse :)
Puss å hej, kaffe till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar