tisdag 21 augusti 2012

Planerat..

Hej å hå!
Idag är det mycket att tänka på, huvva!
Har lilla prinsen på fika igen, suuuuupermysigt att träffa honom även fast det inte är "min" vecka. Jag njuter av varje sekund med honom i min närhet. Lika tråkigt varje gång han åker iväg, hjärtat liksom exploderar..

Igår efter jobbet så cyklade jag hem till mormor, på vägen mötte jag mitt lilla hjärta och fick pussa på honom innan jag cyklade vidare till mormor. Hos mormor hann jag prata med morfars syster Karin och hennes man. Sedan passade jag på att låna lite kläder ut mormors garderob, LOVELY! Fick med mig lite smått och gott, dock måste jag minnas adressen :p

Sedan åkte jag hem och väntade på att Samuel skulle vara redo för en promenad till Gimegolts. Vi promenerade upp dit och Samuel tyckte att det var fantastiskt vackert och förklarade att här skulle han kunna sitta länge.
Tror att man är alldeles för bortskämd eftersom att man själv inte tycker att det är så himla speciellt, visst är det fint där men. Man uppskattar inte sånt här lika mycket när man har fått växa upp i det.
Väl hemma så fixade vi lite kvällsfika och såg på "Ensam mamma söker", fantastiskt trevligt att tv-programmen äntligen börjar om!


 Ojojoj, vilken dag.. Har försökt blogga klart typ 100 ggr idag, men det ringer, plingar och kommer folk hela tiden. Det är ju väldigt trevligt att ha kaffegäster. Innan jag slutade kl 15 idag så hann jag minsann planera middagen. Cyklade hem efter jobbet och började med maten medan Samuel fick åka på affären och handla se sista ingredienserna till middagen. Det blev "potatissallad" utan potatis och fetaostfylld kycklingfilé, åsåå lite vanlig sallad också :) FANTASTISKT gott tyckte jag att det var, det kommer jag att göra igen. Måste bara skriva ner receptet eftersom att jag inte riktig kunde hålla mig till originalrecepten :p
Nää, nu ska jag ta itu med detta och sedan stänga ner här på jobbet.

Puss å hej, mamma saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar