måndag 6 augusti 2012

Första dagen efter semestern!

Jahapp, tillbaka till verkligheten. Första dagen på jobbet är avklarat, inga missöden så långt ögat kunde nå. Det kändes toppen att vara tillbaka faktiskt.! Dock var det väldigt lite kunder och lite gods men snart kommer det igång igen :) Hade in min bästa kund två gånger idag, alltid lika roligt att se henne :)

Efter första jobbpasset följde jag med Stefan och Kasper och åt glass, mycket gott med en mjukglass. Sedan följde dem med hem och Kasper hoppade på studsmattan och lekte med vattenslangen. Dem åkte iväg strax innan jag skulle på jobbet så jag tog bilen och åkte iväg jag med.

Efter jobbet så blev jag bjuden på middag hos Stefan och Kasper, riktigt gott var det. Kändes jätteskönt att slippa laga mat åt mig själv idag. Kaffe efter maten och en kaka, perfekt!
Kasper valde att bajsa för andra gången hemma hos Stefan, denna gång provade han lilltoan. Det gick finfint de med!
Jag tackade för maten och sällskapet och cyklade hem i full fart för att släppa in hundarna. Nu står duschning på schemat och sen blire nog sängen så att man kommer upp i tid imorgon.

Puss å hej, kom hem till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar