onsdag 15 augusti 2012

Tredje dagen

Jahapp, då hade man cyklat till och från jobbet 2 ggr per dag, minst. Känns rätt skönt, bilen står bra där den står och jag tänker fortsätta cykla. Det går bra med cambridge än så länge och det känns toppen toppen, det får suveränt att dricka vatten. Dock tror jag att det slinker ner mer kaffe än nödvändigt, ska försöka dra ner på de.
Försöker inrikta mig på att träna så mkt som jag har lust och sedan bara vara hemma. Livet verkar ta drastiska vändningar hela tiden och det är väl inte riktigt som jag tänkt mig men, bara att acceptera läget.
Som vanligt får jag höra hur värdelös jag är och hur jag får folk att må dåligt.. Det är ju såååååååååååååå roligt att höra.. Man känner ju verkligen att livet är på topp! Det är tur att allt jag gör är fel och att alla andra gör rätt, tur att det finns 1 svart får i alla fall. Då har ju folk någon att klanka ner på.
Trodde att S och barnen skulle komma förbi på fikat i morse men jag fick vackert sitta själv..

Bara att fortsätta jobba nu, har lite idéer också så nu är det dax att börja mäta å räkna :)

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar