måndag 13 augusti 2012

Sådärja!

Första dagen på mitt nya liv. Cyklade till jobbet, beslutade att börja om på Cambridge för att göra en totalrensning av kroppen. All skit ska ut ur kroppen och det passade utmärkt att börja nu och köra på till nån gång i september.
Är riktigt sugen på att köpa mig en ny cykel som jag kommer att ha mycket stor användning av. Har provat Stefans nya cykel och ja, den är suverän!
Är så taggad nu och jag hoppas att det håller i sig!
Blir en promenad med Kasper i vagnen ikväll och det ser jag fram emot. Egentid med liten är guld värt! Eftersom att han är så klok så går det att prata med honom hela tiden och jag tror att det kan vara nyttigt för oss båda :)

Nu sitter jag hos mormor och kollar när mormor och Kasper startar bilen och gasar. Fantastiskt! Han är så klok att han vet allt om airbag och annat så han törs numera inte sitta själv i bilen utan en vuxen.
Snart är det dax att cykla ner på jobbet och jobba den sista timmen innan jag får cykla hem och byta ut cykeln mot vagnen.

Nää, ta sig ett glas vatten igen och njuta av värmen vi har idag, alldeles lagom varmt!

Puss å hej, mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar