måndag 20 augusti 2012

Rubrik?

Ähh, idag är en sån där dag som bara är en dag..
Började planera mat igår, har bestämt att jag ska köra lite gi-style nu i veckan. Får väl se hur det kommer att gå, säger vågen mindre så lär jag nog köra på annars går jag tillbaka till Cambridge igen några veckor. Har liksom bestämt mig för detta nu. Vore ju helt underbart att kunna ha de där snygga skinnstövlarna som jag har hittat. 2 cm måste bort från benen eftersom att de går över knäna!
I morse så gjorde jag någon slags gröt av Keso, grädde och bär. Värmde det i mikron och slevade sedan i mig det, tog även en bit skina och en gurkbit till det. Funkade finfint faktiskt! Snart så ska jag ta mig ett ägg och lite rökt lax för det börjar suga lite i magen. VATTEN VATTEN VATTEN också, det är ju det allra viktigaste just nu. Till middag blir det lax m fetaostpesto och grönsaker. Bara hoppas att Samuel vill stoppa det i munnen och att han gillar det? :p

Fick besök av mitt lilla hjärta i morse, hans far och kollega kom hit och hämtade gods medan Kasper fick fika. Älskade unge, han är så go och glad, skötte sig prickfritt hela tiden :) Hjärtat liksom smälter när han kommer på besök och när han åker så går hjärtat i tusen bitar..


Nä, nu blire lite "mellanmål" och sen en promenad på löpbandet..

Puss å hej, mamma älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar