tisdag 18 september 2012

SKOR!

 


Äntligen så var det klart, skorna är mina och betalda. Har fått lite sponsorer på skorna och det känns riktigt bra. Nu behöver jag inte frysa om fötterna i vinter. Jag har ju inte haft några vinterskor, bara tunna hemska små skor som man får frysa bort fötterna i. MEN NU, nu ska jag inte behöva frysa :)
Samuel blev kanske inte så himla imponerad över skorna, han tyckte att de såg ut som tofflor, alltså inte alls snygga. Men hjärtat kom ändå hem med 500 kronor och sa att han också sponsrade :)

UGG Australia: Bailey Button från BRANDOS.se
UGG Australia: Bailey Button
UGG Australia: Classic Tall från BRANDOS.se
UGG Australia: Classic Tall

Åhh jag är så glad och lycklig över mina skor, helt sjukt. Ska frakta hem dem idag och impregnera dem så att de håller :)

Puss å hej, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar