tisdag 2 oktober 2012

Hair from hell

Här kommer ett osammanhängande och tjorvigt inlägg :p
Idag äre dax, håret ska få sig en omgång ikväll, ÄNTLIGEN! Jag är inte så duktig på att komma ihåg att boka tid hos min älskade Lisa. Men denna gången så ligger jag ju inte så hemskt långt bak :p Samuel fick klippa sig före mig och gissa om han blev snyggare än vanligt? Joatt, mmm ;) Lisa visste precis hur han ville ha de, eller var de hur jag ville ha det? ;) haha
Hur som helst så hade Lisa slut på väte och gissa vad det betyder? JO, att hon inte han färga mitt hår, OOOOOOOOOOOSIS som fn! Dock så löste det sig när världens BÄSTA Bengt från Dhl kom med det, ooooh så lyckliga alla blev :) Måste bara komma på vilken färg det ska bli? Kanske behåller mitt blonda annars får jag väl stryk av Lisa ;)
Nu sitter jag bara på jobbet och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet så jag får mig en puss eller två.
Hade tänkt sätta honom i arbete också, börja förbereda middagen och så. Lika bra att laga mat medan man är hemma mellan 15-17. För kl 18 och framåt blir det klipp å färg :)

Du hjärtat, IKEA-listan håller på att bara lång, du måste skynda dig hem och kapa den lite ;) Men skynda inte alltför mycket, det är massor av poliser här och de har kontroller överallt.. :/

Puss å hej, Samuel Pallin, jag älskar dig!

1 kommentar:

  1. Hej du!
    Tittar in här titt som tätt åsså tänkte jag att du kanske ville titta in hos mig också...hihi.
    Hoppas allt är bra med er!
    Kramar Hanna

    Å du! Kan du inte ta bort kommentarsgranskningen? Skelögd som jag är får jag ofta göra om ett par gånger innan det blir rätt...hihi

    SvaraRadera