onsdag 17 oktober 2012

Är du inte klok?

Snöööööö, joatt jag gillar snö, nej, förlåt, fel av mig, jag ÄLSKAR snö :) Äntligen kom den men något fattas...MINA vinterdäck. Den sate som har tagit mina två vinterdäck som låg i garaget på Östanåvägen skulle jag vilja slå huvudet av! På riktigt, du din elaka människa, jag hoppas att du mår jävligt dåligt över att du tagit dem. Att du tagit mina två vinterdäck som låg där innebär att jag och min son på 3 år kommer att köra på sommardäck i vinter. Om du hör talas om att vi har varit med om en bilolycka så hoppas jag att du kommer att lida resten av livet. Jag ser inget gott alls i dig och hoppas att du dör en plågsam död eftersom att du utsätter MIN son för detta.
JAG har inte råd att köpa vinterdäck varje år, det köptes nya för 2 år sedan och förra vintern. Det finns inga pengar till nya däck ännu ett år så FUCK OFF AND DIE till dig!

Hursom helst så är jag väldigt nöjd över att jag är en tjej som har lärt mig att sladda. Det är inte bara roligt, det är nyttigt också! Om man är helt utan skills så tar man sig inte så långt på sommardäck i sånt här före. Jag påstår inte att jag är nått proffs, men nog fan kan jag häva en sladd och även provocera fram en sladd. Tackar alla som lärt mig att sladda, idag är ni guld värda!

Snart så ska jag stänga ner här på jobbet och sladda hemåt på mina 245/35-19 :p Sedan bllir det en resa fram och tillbaka till Kriberg med lite grejer. Tur att natten är ung säger jag bara...


Puss å hej, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar