fredag 5 oktober 2012

Sjukvården..?

Som de flesta av er vet så påbörjade jag en ADHD-utredning i början av året. Var till Storuman och fick även sttta här på sjukan och göra massa skattningar hos C som är leg. psykiatrisjuksköterska. När alla skattningar var klara så skulle de sätta upp mig på IVA-listan. Det var i mars, fattar ni, MARS! Det är oktober nu och jag har tappat humöret ordentligt! Jag ringde till C idag och fick inget svar, kom till växeln och där fick honom höra att jag var less och inte riktigt listade på att C skulle ringa upp mig. Jag gick med på att hon skulle ringa upp mig, hör och häpna hon gjorde de, efter en och en halv timme...? Bättre än att hon inte skulle ringa i alla fall..!
Jag föklarade för henne att nu var jag less på hur detta sköttes, att jag har stått på en lista i 7 månader, folk har passerat mig i listan och det tycker jag är förjävligt! INGEN har hört av sig på 7 månader, gissa och måttet är rågat för min del? Hon fick höra hur jävulsk besviken och kränkt jag känner mig.
"Du ska får komma på IVAN vilken dag som helst, till veckan kanske" Jävla sopa, dra du åt helvete å ta med dig resten av packet som jobbar med de här.

IDIOTER!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar