torsdag 4 oktober 2012

Regn regn å åter regn...

Känner mig lite off och då bloggar jag väldigt lite, känns rätt ointressant att bara gnälla.
Hur som helst så regnar det och sånt gillar ja inte, jag längtar efter snön. Jag vill göra snöänglar, kasta snöbollar och gräva snögrottor med liten. Sen så längtar man ju extra efter skoterkörningen också, måste dock hitta mig en skoter men de är ju ett tag kvar.
Känns inte som att det blir nån vinter än på ett tag, höst, fyfan va ja hatar höstvädret. Jag och Samuel tycker väldigt olika om höst, fantastiskt, eller hur? :) <3 Han älskar hösten och jag hatar hösten :p
Nu när det är jaktuppehåll och vi är barnlediga så ska vi hitta på något bara vi två i helgen. Det blir INTE att vara ute i skogen om jag får bestämma :p Vi har väl siktat på Luleå och Haparanda men med min vanliga tur så lär det ju inte alls gå, antingen så går bilen sönder eller så har vi ingen hundvakt. Nått av de blir det nog skulle jag tro, men jag håller tummarna för en helg med egentid.
Nä, usch va less ja blev på att blogga.. Ska nog lägga ner de här snart, känner ingen motivation.

Puss å hej, Samuel, ja älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar