fredag 5 oktober 2012

Fredag

Sitter på jobbet och är fortfarande förbannad över sjukvården..  Det här tar energi och jag är fan villig att offra mycket energi på att få rätt tillslut. De ska inte trampa på folk som redan ligger, BAH!
Vet inte vars jag ska vända mig men det lär jag säkerligen komma på tillslut.
Det är samma sak som när Kasper helt plösligt var under utredning utan att jag och Stefan hade blivit underättade. Jag fick veta det av BVC att dagis kontaktat dem. Det hände en gång och med tanke på hur jag tog det så lär de inte göra om samma miss. Man går inte bakom ryggen på mig med sånt här. Det är kränkande, fruktansvärt... Jag är så arg att jag inte ens klarar av att äta, jag blir bara ännu mer arg när jag inte håller på med papperen här på jobbet. Min finfredag blev inte fin för fem jävla öre ska ni veta..! C, du kan verkligen stoppa din jävla utbildning i röven!!
De har startat ett krig som de inte vet hur de ska handskas med längre...........!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar