onsdag 21 november 2012

Men fniss!

Ojojoj, idag har de hänt grejer :)
Hjärtat fixade till bmwn och tog den även på jobbet, tror att de är lite kärlek där ;) Det känns bra att han tig bmwn idag för nu regnar det och fryser på. Dock e han utan extraljus men jag hoppas att det ska gå bra ändå!
Jag har klippt lilla trollet idag, blev inte alls som jag tänkt men han är sååååå nöjd så :) Har även fixat till massa grejer på jobbet, det känns riktigt bra :) Veckorna då Samuel jobbar eftermiddag och Kasper är hemma, då blir hemmet lidande. Det ser ut som fn här och jag hatar det, jag försöker men det räcker inte, kroppen orkar inte..!
Spela roll, i morgon blir det mkt att fixa på jobbet eftersom att jag är ledig på fredag :)

Är sådär dödligt kär! Kom på mig själv att gråta av lycka ikväll !
Älskar er mina hjärtan!! <3

Puss å hej, kom hem till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar