fredag 16 november 2012

Min favvo!

TOVA
Hade min favvotjej här idag. Hon hade med sig mor och far så de fick kaffe och Tova själv fick en mössa med texten BUSIG. Det tycker jag att hon ska ha, för hon är nog allt en liten buse. :)
Hela min lunch gick åt att ha dessa underbara människor på besök. Hungrig, njaaaa, inte så värst. Jag vet ju att det finns en "panik-pizza" i frysen här på jobbet så det är väl bara att äta den idag :P

Saknar min Samuel otroligt mycket just nu. Min lilla grabb var förbi här nyss, helnöjd ropar han "Min MAMMA kom" när jag stack in huvudet i hans pappas bil. Fick mig en riktig blötpuss och ett Jag älskar dig innan vi skiljdes åt. Är väldigt tacksam för att Stefan kunde svänga förbi med lillgrabben även fast de var stressade. Åter till Samuel, saknar honom, typ så att de gör ont! När liten inte är hos mig så saknar jag Samuel mer än någonsin. Liten saknar ja jag även när han sover om han är hemma hos mig :p
Jag och Samuel åker iväg till mitt underbara Sundsvall i helgen. Den här helgen kommer att bestå av massa julklappsinköp, kärlek och massa mys. Det blir liksom våran helg, då vi bara ska umgås ooch ha de mysigt. Vi hinner de vi hinner, jag tänker faktiskt passa på att bara få vara nu när vi åker iväg.
Det kommer att bli sent innan vi är framme ikväll men det är det värt. Att få åka iväg och framförallt till Sundsvall gör mig rätt lycklig. Har inte gjort någon lista på någonting alls, inte ens på ikea.
Det blir spontana inköp, julklappar i massor. Sedan är vi kvitt julklappshysterin, fyfan så skönt de ska bli.
 
Nu ska jag nog värma den där pizzan, känner att de kurrar i magen och då är det dax att äta lite.. Om jag hinner innan bussen kommer, annars får det vackert bli efteråt.
 
JUST JA! Vet ni va jag gjorde i morse? Tog ut torra kläder från våran torktumlare som har belysning, vet ni hur skönt det var?! Kläderna låg i tvättmaskinen igårkväll och innan Samuel åkte på jobbet i morse fick HAN kasta in dem i maskinen och starta den. Nu vet jag att han kan ;)
 
Puss å hej, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar