onsdag 5 december 2012

Besök hos BM

Ja, igår var de kaos på jobbet. Bussar trasiga här och där, gods hit och dit. När klockan var tio över tre låste jag kontorsdörren! Samuel kom förbi och plockade upp mig på jobbet och vi skyndade oss till BM. Väl framme fick vi vänta en stund och sedan fick vi komma in. Hon stack mig i fingret(BLÄÄÄ!), kollade blodtrycket, vägde mig(HERREGUUUUUUD) å klämde å kände på mig. Urinprov hit å lite hjärtljud dit ;) Det såg rätt likt ut medan jag väntade Kasper. Jag var nu 1 kilo lättare än då(YEEEEEEEAH), liiite högre blodtryck än då, mycke längre järnvärde än då(dax för Niferex), samma hjärtljud på bebis och bebisen var perfekt stor, precis som med Kasper :) Det kallar jag ett lyckat besök! Fick med mig några papper som jag skulle skicka iväg, vilket jag glömde. MEN, jag kom ihåg järntabletten igårkväll utan att bli påmind :p
Samuel vill vara med på alla möten och jag nekar inte, det är jätteroligt att han vill vara med varje gång. Nästan tid blir efter nyår, vi får väl se om vikten ökat mkt då eller om jag lyckats hålla den nere litegrann.
Har kollat lite på barnvagnar idag, vettefan va man ska köpa för syskonvagn. Måste nog fara till en stad och prova ut typ. Kasper är ju inte så stor å han vill åka vagn, de tycker han e mysigt så de e lika bra att köpa en vagn till.

Nä, nu ska ja gå och värma maten ;)

Puss å hej, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar