fredag 7 december 2012

Öppet hus!

Igår när jag hade slutat jobba åkte jag och Samuel hem och inväntade besöket och Kasper. Kasper var och hälsade på min mormor medan jag jobbade sista timmen. Tyckte faktiskt att han kunde få vara där istället för att behöva följa mig på jobbet.
Vi kom hem och stökade bort middagen och Samuel var ute och pysslade med lyktor óch sånt. SUPERFINT blev det, han kan verkligen den killen :) Sedan kom han in och hjälpte mig att bära bort nå smågrejer och hämta fikat. Pappa Tomas och Mamma Mia kom medan jag höll på att fixa kaffe, de undrade direkt var liten var vilket jag absolut förstår. Jag föklarade att han var på väg hem till oss och medan vi väntade på kaffet så kom lillgrabben hem. Megamys direkt han kom, massa pussar och kramar till mamma, det är kärlek de! Sedan så hoppade han ner och delade ut både pussar och kramar till Tomas och Mia :) Han älskar dem, de vet jag. De har liksom funnits i hans liv sedan den dagen han föddes. Han är som deras på något sätt å jag bara älskar de också! Igår var första gången de fick träffa Samuel på riktigt, annars ha de bara varit tvärt. Nu när Tomas jobbar borta och Mia är där och "bor" titt som tätt hinner man aldrig riktigt förbi dem. Saknar dem otroligt mycket, mer än jag kan beskriva!

Tomas och Kasper kollar på husflytt i Kriberg.
 
Mia och Kasper spelar Pou och Tomas tittar nyfiket på.
 
Idag har vi Öppet hus på jobbet. Det innebär den här gången att vi har halva priset på våran bussbrev och bussboxar. Eftersom att vi är så givmilda så bjuder vi även på glögg och pepparkakor under dagen. Det blir spännande att se om folk har haft ögon och öron öppna under veckan så att de vet om detta. Nu blir det att ta itu med mail och annat spännande medan jag väntarin kunderna och alla bussar. Kanske ska passa på att skotta lite snö också :)
 
Puss å hej, jag vill ha hem dig!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar