tisdag 4 december 2012

Dödligt trött

Oj så trött jag var igår.. Jag och hjärtat träffades hemma igår efter jobben och sedan åkte vi tillsammans till dagis för att plocka upp liten. Han hade just kommit ut så jag tillät honom skotta lite snö på planen. Tillslut så sa jag åt honom att jag frös, då tittade han upp och ropade "Samuel, håller du i mamma lite!?" haha, älskade unge.. Han är en klok liten kille som vet att Samuel håller mig värme. Sagt och gjort, Samuel fick hålla om mig medan Kasper skottade snö och tillslut så var han mer eller mindre nöjd med dagens skottning. Vi gick in och bytte kläder och skyndade oss sedan hem. Mitt upp i allt belv jag JÄTTEDÅLIG och trodde att jag skulle spy. Samuel tog hand om allt, TACK! Han fixade middag och höll Kasper sysselsatt medan jag låg i sängen och mådde apa. Inge mat för mig blev det iaf. När klockan blev 16:50 så steg jag upp och hoppade in i bilen och körde ner på jobbet. Kasper och Samuel kom med hund och Ski-doobob, gissa om liten var helnöjd!
När de kom in så ville Kasper jobba lite så de var bara att klä av honom ytterkläderna och sedan gick han ut på godset och jobbade med sina pallar och lådor.
Tiden gick jättefort och det var dax att stänga. Kasper hjälpte som vanligt till med att kolla toaletter och dörrar innan vi släkte och låste. Jag frågade om han ville åka bil eller bob hem, bobben vann, inte jag :p
Jag passade på att handla medan grabbarna gick hemåt och när vi kom hem så åt ja lite av min rökta röding och knaprade hårdbröd. Kvällen kom för fort och Kasper fick ta sig ett bad medan jag satt och pratade med honom. Samuel fixade med tvätten som vanligt, han är verkligen bäst! Bad klart, tvätt klar, dag för julkalendern. Vi såg alla avsnitt eftersom att Kasper inte sett dem med sin far. Dock somnade jag efter 2:a avsnittet :p De såg nog de 3:e själva så de såg jag nu på morgonen.

Nu kom Johanna så nu är de fikasurr som står på menyn.

Puss å hej, jag älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar