tisdag 11 december 2012

Pussen

Ringde Kasper igår, han böna och bad om att jag skulle komma till hoonom för han längtade efter mig. Jag föklarade att jag längtade efter honom också! Eftersom att de skulle göra nått så fick jag inte komma föbi för pappan vilket gjorde Kasper ledsen. Jag sa att de skulle köra skoter och sen bada och att han skulle ringa mig senare istället. Det gick bra tillslut och vi sa Älskar dig, hejdå! Efter en stund så kom Kasper med pappa förbi. Kasper gav mig många härliga pussar och berättade att han längtade efter mig massor. Han fick lite hostmedicin och massa mer pussar och kramar innan hjälmen åkte på igen. I vanlig ordning säger vi, älskar dig(båda), mest av allt(jag), på jorden(Kasper)! Han gick ut till skotern och vinkade medan de körde iväg, självklart kom tårarna tillbaka som jag lyckades hålla emot då han var här. Jag ställde mig i duschen och när tårarna slutat komma steg jag ut och la mig i sängen och såg tv tills jag somnade.
När Samuel kom hem så väckte han mig och vi pratade å myste innan jag tillslut somnade mot honom. Dötrött idag, ont i ögonen och huvudet, dock inte lika jobbigt som igår.
Nu väntar jag på Samuel som är hemma och fixar allt, min älskade Samuel! Vad vore jag utan honom?! <3

Puss å hej, ja älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar