fredag 4 november 2011

Dag före röd dag

Imorse kom vår lillegrabb in och väckte oss före kl 6. Det händer sällan att han är uppe före oss, har varit bortskämd alltför länge! Jag låg kvar i sängen länge och sedan gjorde jag mig fredagsfin inför jobbet. Stefan åkte iväg med Kasper på dagis och jag gick in i verkstan och rotade fram en kartong från Lycksele, hittade rätt direkt! Tänk så mycke parfymer jag har, en heeeel banankartong med parfym och ingen duger, tänk då på att jag rensade bort hälften då vi flyttade.. Iaf så luktar jag annorlunda, men ändå mycket gott idag :)
Här på jobbet har de varit lugnt, har till och med hunnit sy en tröja till Kasper av Raimos nya och trasiga tröja. Får väl se om den passar annars får jag göra om den..!
Jag ringde till en "kollega" i Umeå och frågade hur de skulle ha öppet, han tyckte att jag skulle stänga kl 15 istället för kl 18 idag. Sätt bara upp en lapp sa han, sagt och gjort, lappen e uppe och jag jobbade in lunchen och sen blir städning efter kl 15. Får nog ihop en hel arbetsdag ändå. :)

Nu blire ett glas vatten och pappersarbete :)

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar