tisdag 8 november 2011

Dyngväder!

Hej å hå! Man blir liksom less på detta väder, jag vill ha kallt! En fantastiskt tjock å bra is direkt å sen snö på de! Vi har ju faktiskt köpt en SKOTER, Ski-doo, de enda rätta! Jag tjatade i 3 år och tillslut fick vi köpa den av världens bästa Raimo! Önskar bara att vi kunde fara och köra, Kasper tjatar hela tiden om skoter och snö..!
I lördags var vi och grattade Jimmy som fyllde 16 bast, Kasper passade på att dra med sig sin morfar ut med "Johnnen". De var även i garaget innan vi skulle åka, där tvättade de skotrar, ordentligt blöta var dem! :) Det är så roligt att se hur duktig min lilla grabb har blivit, kan nästan inte fatta att han är över 2 år.
Nog om detta, nu till arbetsveckan!
Jag har planerat min arbetsvecka utan att meddela de övriga, de gillar inte riktigt planering, men de gör jag! Hoppas att det tillkommer lite mer jobb i veckan för jag annars har jag en kort dag på fredag.. :/

Jag hade funderat på om jag och Kasper skulle ha åkt buss till Lycksele, det skulle bli en helt ny grej för honom :) Hoppas bara att det finns tid för det, måste även kolla om de går att ha batterier till dvdn, annars kan de bli tråkigt!
Näää, nu håller det att vara dax att stänga ner. Jobbar för Johanna ikväll för hon tar min torsdag nästa vecka..!

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar