tisdag 1 november 2011

Spännande dag

I morse när jag kom på jobbet var det nästan inget gods att sortera, det mesta var färdigt för utkörning. Det blev med andra ord en tidig frukost. :) Sedan började telefonen glöda, och självklart hjälper jag till att spåra paket, alla gånger! Efter minst 10 samtal framkom det att det var skickat med schenker, så där försvann mitt uppdrag. Jag meddelande alla inblandande om att det var superviktiga paket, vars de skulle och vem som hade dem! Jag hoppas att dem kom hit till Sorsele idag och sen så får vi hoppas att vädret blir bättre innan kl 16! Då är det dags för fackeltåg, jag vill så gärna gå, men jobbet måste också skötas! Jag hoppas att mina kollegor går för mig istället..!

Nu blir att skaka ihop lite käk och sedan återgå till arbetet, hatar kort lunch, snacka om stress!

Puss å hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar