onsdag 2 november 2011

Värk

Nu är det inte länge kvar innan man får gå hem ett par timmar. Det är ganska skönt att få åka hem mellan 15 och 17, den tillbaka på jobbet 1 timme. Man hinner se tv, mysa me Kasper och laga mat till honom. Tur att Stefan bara jobbar till 16 de flesta dagarna, ibland kan de annars köra ihop sig.
Nu har jag haft sån fruktansvärd värk i min stortå, börjar tro att den kan vara bruten eller nått, det är ju 1 månad den jag slog i den här på jobbet. Det ger sig inte verkar det som, måste kanske kolla upp de nån dag!

Annars så har dagen flytit på bra, mycket att göra bitvis men jag har även haft lugna stunder. Då passar man på att sitta med lite papper :)
Nu tror jag att det är dax att kolla toaletterna samt låsa porten. Sen stänga igen och hämta mysgrabben på dagis :)

Puss å hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar