tisdag 1 november 2011

Puuuuh!

Fantastiskt va roligt att se att sååååååå många människor var med i fackeltåget ikväll, själv fick jag vackert vara på jobbet dit INGEN kom ;p Glad blev jag när mina kollegor iaf gick tåget, de känns rätt!
När jag hade stängt ner allt på jobbet så åkte jag ner på Rankbäcken, heeela familjen Antonsson var samlade. Jätteroligt att träffas, synd bara att det blir så korta stunder! Vi åkte hem och Kasper fick fika medan jag startade igång rengöringsfunktionen på min ugn. Kan bara meddela att vi har ungefär 32 grader i köket nu! Hade inte riktigt räknat med de, men men!
Nu sitter jag och funderar vad jag skulle ha gjort, tv-programmet är inställt så det blev inte lätt!

Kolla in min snickarpojke, helt nya och egna snickarbyxor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar