onsdag 23 maj 2012

Dygnet har för lite timmar

Har insett att dygnets 24 timmar inte räcker till riktigt, de skulle gärna få vara 48 :p
Jag hinner inte städa, inte blogga å inte mysa lika mycket som jag skulle vilja. Men, de kommer väl en tid då man hinner med sånt där, man ska inte gnälla :) Jag har det så bra, kan inte beskriva det med ord. Jag har världens bästa livskamrat, absolut bäst i världen. Vet inte hur jag ska kunna tacka honom för allt, han lyser upp min vardag så fantastiskt mycket. Utan honom vet jag inte vad jag skulle ta mig till.
Jag mår bättre och bättre för varje dag som kommer, att få vakna upp bredvid honom är så underbart. Åhh, jag vill bara hem nu, hem till mitt hjärta och barnen. All kärlek till er!

Tack hjärtat, det blev hur snyggt som helst och jag kan inte tacka dig nog mycket! Nu kan vi glida med stil ;)

Puss å hej, ja vill vara med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar