fredag 18 maj 2012

Huvudvärk

Fantastiskt att vakna upp med huvudvärk, eller så inte! För övrigt känner jag mig bara lite småtrött. Stannade uppe länge igår och fixade fika till hjärtat, eller fika? De var väl kanske mer som mat egentligen, hur som så gillade han det. :)
Kom på jobbet och förväntade mig MASSOR av gods men icket, här var det nästan tomt.. What to do now?

Frågar är om jag ska åka till Lycksele? Vore ju jätteroligt att träffa brorsan men samtidigt drygt att köra dit och bli full :p Vill ju vara me hjärtat också. Finns olika lösningar men just nu kan jag inte tänka riktigt klart tror jag. Vore bäst att sova på saken :p
Måste hursom till Kriberg och hämta ern frysbox, det ryms inte så mkt i min frys och jag tror att det är någon som är less på de :p

Näää, nu kokar vi lite kaffe tycker jag, måste ju försöka aktivera mig nån timme innan mina kollegor kommer..

Puss å hej, ja vill mysa me dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar