onsdag 30 maj 2012

Bebisar

Jaaa, igår då hände det grejer. Hade folk att kolla till doris hela dagen och när hjärtat kom hem så fick han ta över. Vi tog in Doris å hade henne inne hela eftermiddagen å kvällen. jag fixade middag och sedan så skickade jag iväg hjärtat på massage och själv åkte jag på jobbet en timme. Självklart så var datorn död när jag kom på jobbet och ingenting funkade. Försökte med allt, men som vanligt gick det inte min väg och jag fick stänga utan att få ut rapporten. Som tur är så har jag någorlunda minne så jag anteckande det jag mindes så vi får väl hoppas att det stämmer. Blir svårt att göra månadsavstämningen när jag inte vet om det stämmer på summorna.
Nåja, igår kväll så kom de valp efter valp och under natten. I morse när jag åkte på jobbet så var det en helhög me småbebisar :) Kan säga att jag var mer sugen på att vara hemma än att åka på jobbet.

Telefonen har ringt konstant sedan kl 8 i morse och jag har äntligen fått besked om att det kommer en ny dator hit på jobbet! Det kommer ju att bli huuuuuuuuuur bra som helst, ut me den gamla skiten och in med nått nytt som fungerar..!
Nämen nu kommer posten, dax att arbeta igen kanske :)

Puss å hej, ja vill hem till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar