söndag 20 maj 2012

Överraskning

Överraskade hjärtat i fredags, jag var i Kriberg när han slutade på kvällen. Lite överraskad blev han nog ;) Jag va inte alls sugen på att vara själv, därför är jag här.
Har varit i Lycksele och hälsat på folk, man är ju så dålig på sånt. Nu ska det ändras på de, hoppas jag ;)
Var förbi hos Hanna, Samuel och Wilja. Sååå superroligt att äntligen få träffa dem :)
Hämtade även min Samuel igårkväll i Kriberg och åkte till stan och käkade sedan vidare till Hedlunda. Hälsade på min pappa och Anna Carin, de va ju supermysigt. Vi hann även förbi brorsan och Emma innan vi åkte tillbaka till Kriberg.
Nu ligger ja i sängen under 3 täcken som hjärtat har lagt på mig.

Bäst att stiga upp och he sig åt stan en snabbis, måste köpa nå gardiner om de finns!

Till DIG som jag messat med på morgonen: Det finns inga ord, det kan inte beskrivas! All styrka till dig <3

Puss å hej, ja längtar efter dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar