onsdag 16 maj 2012

Vilken miss!

Igår så va ja ute me hundarna å gick innan jag lagade matlådor till hjärtat. Hann just laga maten klar innan det var dax att jobba igen. Åkte på jobbet och där blev jag kvar till 18:25, tiden bara rinner iväg när man har mycket att göra. Åkte sedan på affärn och handlade lite och sedan raka spåret hem.
Jag bytte om och tog en träningspromenad. När jag kom hem så satte jag mig i soffan och såg tv, gissa om jag blev besviken när jag insåg att jag hade redan sett Desperata Hemmafruar, jaja tänkte jag och sedan vaknade jag av att hjärtat låg med mig i soffan. SHIT! Jag hade typ somnat just efter kl 21, det är inte riktigt likt mig. Var dock väldigt glad att jag vaknade av att han var hemma, då behövde jag inte vänta längre ;)

I morse chockade jag mig själv, jag vaknade utan väckarklockorna, säkert 30 min innan dessutom. Megamysigt att bara få ligga vaken och mysa på morgonen, det är inte ofta man hinner med de på morgonen eftersom att jag är så sjukligt trött på morgonen. Hjärtat steg upp med mig och fixade kaffe medan jag duschade och klädde på mig. Han är bara BÄST, sådeså!
Jag fixade ett glas Berocca Boost till oss var, men inte är jag imponerad?

Nu sitter jag på jobbet och väntar, kaffet är klart och nu fattas bara mina kollegor, JA å mitt hjärta också, givetvis! Funderar på att glida in på ica och köpa nå fika, men de är lite svårt när ingen tar hand om busstationen, får vänta tills Emilia kommer!

Längtar till jag slutar idag, då ska jag nog ta hundarna på en långpromenad och sen bara njuta av livet tills hjärtat kommer hem. Ett glas vin skulle inte sitta fel heller, jag har ju benen om jag behöver förflytta mig. FAN va ja längtar efter grillat, solen skiner och det är huurrrrrr fint som helst ute!

Puss å hej, jag är kär i dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar