torsdag 24 maj 2012

Herreligen!

Åhh va jag mår bra :)
Igår var vi ute och körde lite bil, kikade på allt möjligt. Hur mysigt som helst hade vi! När vi hade gett upp hoppet om att se några djur dök de upp överallt så tur hade vi ju också.. :)
När vi kom hem så tog jag en promenad med hundarna medan hjärtat bar in barnen och la dem. När jag kom in så hade hjärtat fixat kvällsfika, supergott dessutom!

Idag har det varit en hel del fönsterputsning och Kasper följde med mig på Bilprovningen och putsade där, tror att han var lite mammasjuk ;)

Har just ätit en supergod ugnspannkaka som hjärtat tillagat. Jag är numera väldigt bortskämd ;)
Väntar på att lillkillen ska bli klar hos min mormor och morfar så att vi kan dra iväg på äventyr ;)

Puss å hej, ja tycker verkligen om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar