torsdag 3 maj 2012

Lucky

Detta är så magiskt! Igår när jag kom hem från jobbet kl 15 var det matlagning på schemat. Det skulle visst bli potatisgratäng å tjälknöl. Kan säga att den maten var inte dum alls, riktigt gott och jag tackar så hemskt mycket för maten, jag älskade det! 2 timmars rast e väldigt lite nu för tiden, men men!
Grabbarna skjutsade mig på jobbet och de åkte iväg på järnhandeln en sväng. Fick sedan besök av dem här på jobbet ;)
Igårkväll efter jobbet hann vi med en hel del, jag hann visa mormors stuga i Laisan, låsa på jobbet och vi hann även vara upp till Risnäs en sväng å kika, de va som tomt å tyst där uppe!

Ikväll blire däremot inte roligt, hjärtat åker iväg idag och kommer inte tillbaka förrän ikväll nån gång, de kommer ju att bli jätte, å då menar jag jättetomt! Har lite småpyssel ikväll där hemma så jag lär säkert överleva ett par timmar..!

Nä, nu blire kaffe och sen ut i godutrymmet och modifiera lite ;)

Puss å hej, ja e kär i dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar