onsdag 9 maj 2012

Param pam pam!

Sitter och skriver fakturaunderlag idag, kanske inte de roligaste men de ska ju göras.
När jag är klar med det så blir det väl att försöka göra iordning nå papper så att de ska underlätta för Raimo i framtiden när han ska fakturera. Har ju en vecka på mig att fixa de eftersom att den förrädaren far utomlands :p Känns faktiskt som att jag kommer att fixa detta ännu en gång, det är ju inte första gången jag får ta ansvaret, i will fix it :)'

Försov mig lite i morse så jag fick ringa och höra om Stefan kunde hämta Kasper eftersom att jag inte skulle hinna med allt innan jobbet annars. Som tur var så kunde han rycka ut och hämta Kasper, tack för hjälpen.
Jag kom i tid till jobbet och hade hunnit låsa upp och sortera godset innan klockan var 7, det kändes superbra. Fick paniksminka mig efter 7 och sen fixa kaffe. Trodde att mamsen skulle kika förbi innan hon skulle klippa sig men icket, hon dök aldrig upp...!

Jag och hjärtat fixade upp tvn på väggen igår, kan meddela att jag mest satt i soffan och såg nervös ut. De enda jag gjorde var väl att hjälpa till att hänga fast tvn på väggen, resten gjorde han själv. Han kan verkligen de mesta mitt hjärta, helt otroligt, å tålamod har han, något som jag själv har brist på :p
Nu vill jag bara att klockan ska bli 16-17 så att jag får träffa mina hjärtan. Dock blir de bara en stund eftersom att jag ska jobba en stund ikväll men de lär nog roa sig under tiden :)

Ähh, nu äre väl lika bra att göra nån nytta en stund :p

Puss å hej, ja e ju kär i dig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar