måndag 28 maj 2012

Minst sagt otrevligt..

Ja, igår var vi i Kriberg och hämta ännu ett lass från huset. Tiden bara rusar iväg men vi fick med oss rätt mycket, tur att vi hade skrivit en lapp som följde med denna gång :P Klockan blev rätt mycket så vi begav oss hemåt. Som tur var hade vi fått låna Jannes släp med kåpa, vi hade väl kommit någon kilomet då det började regna. Dock slapp vi regnet när vi närmade oss kommungränsen om jag inte minns fel :p
Vi bar in grejerna från bilen och hjärtat hämtade in hundarna och sedan var det natt.
Pussade på hjärtat när han åkte i morse och låg kvar i sängen en stund. Kom på att jag kunde ju lika gärna stiga upp och städa undan lite, ta en lång dusch å sedan motionera till jobbet. Kände mig jättepigg och på gott humör, klockan var kring halv 5, ingen normal tid för mig att stiga upp. Ställde mig upp och gick mot hallen sen minns ja inget mer. Vaknade upp på golvet i hallen av att telefonen ringde. Kan säga att när jag insåg att jag hade svimmat kändes det inte alls roligt. Livrädd ringde jag upp Raimo och förklarade läget, jag var inte många sekunder från att storgråta men jag sansade mig. La på och sedan klädde jag mig försiktigt och åkte sedan på jobbet där jag möttes av Johanna som hade fått rycka in.
Har en underlig känsla i benen och ont i huvdet, känns väl kanske inte helt toppen men jag är på benen. Blir det inte bättre under dagen måste jag hem från jobbet och det är något jag drar mig för. Blir att dricka mycket vatten idag och se till att balansen är under kontroll för annars måste man väl besöka sjukan.

Puss å hej, jag vill vara med dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar