torsdag 17 maj 2012

Sådärja!

Gårkvällen bjöd på massa bus, vin å annat gott..!
Hjärtat kom hem och vi åkte iväg en sväng medan folket stannade kvar här hemma en stund innan de åkte vidare.
Kan säga att det blev en ordentlig sovmorgon för oss i morse. Minns inte sist jag låg så länge i sängen! Klagar absolut inte, de var så mysigt så.
Blev lite stressigt för hjärtat som skulle iväg på jobbet, det är tur att bmwn finns :p

Jag har gett hundarna mat, handlat, hälsat på familjen i Stensund, fått middag och nu ska jag ta en promenad med hundarna i regnet innan jag ska börja med maten till hjärtat. Det kommer att bli väldigt intressant det här med maten, jag har INGEN aning om vad eller hur jag ska göra ännu. Våga vägra kokbok idag :p

Puss å hej, jag vill ha hem dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar