fredag 1 juni 2012

Trött å less..

Det va de minsta ja va igår.. Huvva så elak jag var en stund igår, ojojoj!
När jag skulle göra månadsavstämningen stämde ingenting och jag exploderade, de var borta flera tusen. Bara att sätta sig ner och gå igenom allt, en hel månads papper. Hjärtat åkte hem och jag satt kvar till klockan var halv 8 igårkväll, hittade felet tillslut. Sen var det äntligen kväll och hjärtat plockade upp mig på jobbet och vi åkte ut och kikade lite runt om här i Sorsele. Var ju suuuupermysigt att få vara ute å köra och kika.. Vi tvärkörde hem och jag kastade i mig lite mat och kollade till bebisarna, sedan bar det av igen en stund ut på vägarna.
Jag älskar att vara ute och köra och titta på hus, djur å allt som finns på dessa småvägar härikring. De får bli fler gånger tycker jag..

Idag kom jag rätt tidigit till jobbet, allt var klart innan klockan var 7:15 och de kändes ju rätt trist. Bara att göra kaffe och vänta på alla. Passade på att sminka mig och helt plötsligt så dök hela företaget upp, kl 8! det har väl aldrig hänt förut, som tur var blev kaffet just klart så det blev fika direkt och sedan åkte de. Mamsen och Helmer kom strax efter att de andra hade åkt så det blev fika igen för mig :p

Har haft full rulle på jobbet och det känns ju roligt att man får göra något. Hade dock räknat med en dag utan stress och massa paket. Snart blir det megastädning och paketsortering, bussen kom nyss in så snart äre paket överallt :p

Kan bara säga att jag mår så jävla bra! Jag har världens bästa pojkvän där hemma, utan honom hade jag nog inte alls mått så här bra överhuvutaget. Jag är så lycklig och funderar hur jag kan förtjäna denna underbara människa.

Puss å hej, ja vill hem till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar