tisdag 5 juni 2012

Fantastiskt tråkigt väder!

I morse var de fint väder så jag hoppades att det skulle hålla i sig men icket! Bara för att jag lovade att gå ut med hundarna blev det ösregn, min vanliga tur!
Har haft en rätt dryg dag idag, inget blev som jag hade planerat men det gick ju ändå!
Hjärtat bjöd på skav till lunch, max lyxigt enligt mig..!

Fick se hjärtat passera mig när han åkte på jobbet, det såg sjukt snyggt ut med fälgarna å självklart honom på insidan ;)
Jobbade på till strax innan 16 och sedan gled jag in hos morsan och råkade shoppa lite kläder, jag kunde bara inte gå ut utan de där! Nåja, de va ju ett tag sen jag shoppade ;)
Hämtade lillkillen på dagis och åkte hem. Vi tog en promenad me djuren och sedan gick vi in för att laga mat. Fick hjälp av Kasper att trycka ut pajdegen och sedan kastade vi in det i ugnen. 15 minuter innan det var klart ringde mormor och bjöd på middag, jag tackade inte nej! Ryckte ut pajen ur ugnen och sedan klädde vi oss och gick över. Är sprickfärdig här jag sitter och nu ska vi gå hem och äta lite glass och invänta besök och sedan hjärtat. Ikväll ska jag vara vaken när han kommer hem, det är mycket mysigare så!

Puss å hej, vill ha dig här hos mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar