onsdag 27 juni 2012

Mat mat mat :)

Vilken eftermiddag ;)
Just när jag skulle sluta idag så kom det en taxi från Östersund, stackars tjej, hon hade fått punktering. Som tur va hade jag Johan där så han fixade det och jag åkte hem och började med maten. Först på listan stod, nääää, just de, det kan jag ju inte avslöja än ;) Iaf så när jag nästan var klar med maten kom Robert på besök, han fick te som han hade bett om. Vi satt och surrade tills jag skulle iväg på jobbet och han också. På jobbet ikväll hände INGENTING! Gick iaf bra att stänga ner allt med nya datorn. Hoppas att det går lika bra att starta upp i morgon ;)
När jag for från jobbet svängde jag förbi Kasper och pussade på honom innan han skulle fara och hälsa på min mormor. Jag åkte hem och började med nästa maträtt och mitt upp i allt så var Kasper utanför. Jag tog en paus och gick ut till han å mormor medan han hoppade på studsmattan. Mitt älskade lilla pyre körde sin eldrivna fyrhjuling hit och var så nöjd! När vi satt där ute så kom Andreas och Lina förbi. Kasper och mormor gick hem och vi andra gick in och surrade framför tvn. Innan de skulle fara så ville dem se våra söta puppisar så vi gick in till dem och myste lite. Sen så kom grannen förbi och tittade på dem innan jag skulle ut med de stora djuren. Nu när alla djur är matade och klara för natten tar även jag lite rast. Sätter mig framför tvn och tittar på filmen "Livet efter detta" och längtar efter mitt hjärta som ännu jobbar.

Puss å hej, ja saknar dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar