onsdag 6 juni 2012

Ledig..

Jaa, idag var man ledig.. Förväntade mig att lillkarln skulle väcka oss tidigt men han vaknade inte förrän 09:10, kändes som att halva dagen hade gått då. Vi fikade/åt framför tvn och sedan åkte liten till min mormor å morfar. Dem skulle fara till Laisan och titta och sedan till Aha.
Jag och hjärtat vägede hundvalparna och fixade nagellack för att skilja på dem. Sedan var på affärn och innan gjärtat åkte var vi ute med hundarna . Kändes lite jobbigt när hjärtat åkte så jag for och körde lite bil och sedan hälsade jag på Malin och Adam. Kändes behövligt att vara där en stund. Det händer alltför sällan!
När jag for därifrån så åkte jag hem och hämtade kontraktet som hyresvärden skulle ha, lämnade det och sedan blev det middag med Älin. Insåg att jag hade lyckats söla bort några timmar och åkte hem till hundarna. Matade dem och tog en promenad med dem och sedan gick jag och hämtade Kasper. Fick med mig de andra också så vi bjöd på glass, väldigt trevligt att de kom över en stund. Fick även hjälp med att bära upp ett skåp så nu kanske man fixar ett riktigt kontor någon dag.
Får väl se om hjärtat jobbar över på lördag eller om vi fixar lite här hemma. Måste rengöra soffan och städa upp övervåningen innan söndag. Även om det känns långt borta så vet jag att det kommer att hinnas med, även om jag är själv.
Är väldigt sugen på att sätta upp hyllor på väggen så att barnen inte har alla filmer på golvet!

Nä, nu blire det att se lite tv och kanske träna? Känner mig så trött i kroppen men jag borde ta itu med träningen, det behövs!

Puss å hej, jag längtar efter dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar