fredag 29 juni 2012

Myspys

Igårkväll när jag skulle stänga kom Hanna in på jobbet och blev kvar tills jag hade stängt. Det var ju verkligen trevlig att prata me henne en stund, uppskattar sånt :)
Jag åkte hem och gav puppisarna och Doris mat och sedan så drog jag igång dammsugaren  igen.. :) Gillar ju inte att måsta ha smulor under fötterna ;p Andreas kom förbi och vi kikade lite på nån film som gick på tv och när han for så fortsatte jag se filmen, som för övrigt var rätt bra. När den var slut gick ja ut me hundarna och sedan var det läggdax för dem. Själv snörde jag mig ner i soffan och såg lite tv, vaknade av hjärtat som nästan skrek ;)
Vi pratade en stund och sedan var det sängdags. Kröp ner i sängen och myste tills ja somnade, vaknade av en inte alls så trevlig grej, väckarklockan på maxvolym!
Stängde av den och fortsatte mysa en stund till innan jag slutligen gick upp och tog en snabbdusch innan jobbet.

Här på jobbet har det varit full rulle sen i morse, massa stora grejjer som jag har fått flytta om och det ska tydligen komma ännu mer.. JISSES!
Hur som helst så är det ju roligare idag än igår, hoppas bara att det kommer att röras mer här idag än igår. Vore ju lätt trist att sitta här till kl 16 själv.

Hjärtat åkte iväg på jobbet men jag hann då få mysa me han innan han for, megatur ;)
Det blir så att han kommer hem ikväll och sover istället för att sova i Kriberg. Slipper dra puppisarna till ett nytt ställe och det tror jag är bra. Att de liksom får vara på samma ställe hela tiden.
Aja, nu ska ja jobba lite..

Puss å hej, ja vill se dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar