tisdag 26 juni 2012

Work work

Igår när hjärtat kom hem hade jag fixat en kopp te som stod på bordet, öppnat garageporten och tagit in djuren. Passade på att ge Doris vatten medan hjärtat satt och drack sitt te i soffan. Jag blev så nyfiken på min äggfria sockerkaka så jag var tvungen att ta en bit. Hjärtat tog också en bit och den var tydligen jättegod och bakad med kärlek var den också :)
Har just nu en sjuk pojkvän där hemma, lider fantastiskt mycket med honom. Det är inte roligt för fem öre att va tätt i huvudet och ha ont i halsen. Har ställt fram nässpray, näsdukar och satte igång vattenkokaren innan jag åkte hemifrån i morse.
Nog hade jag kunnat byta med honom, alla gånger..

Här på jobbet var det väldigt lite gods när jag kom hit, det märks att det börjar vara semestertider. Företagen får mindre å mindre grejer ju närmare juli man kommer. Näää, nu blire en kopp kaffe och en cigg för att fördriva tiden en stund innan jag ska börja vända papper igen :p

Puss å hej, krya på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar