torsdag 7 juni 2012

Marknad..

Igår kväll så hann jag med att träna lite, kändes rätt skönt ;) Hoppas att det håller i sig den här gången!
Var vaken när hjärtat kom hem i natt, hann fixa fika åt oss också. Fikade tillsammans i soffan innan vi gick och la oss. Var helt plötsligt inte trött trodde jag, helt plötsligt ringde väckarklockan och det var dax att stiga upp. Gjorde mig klar och mina hjärtan gömde sig lite överallt och tillslut hittade jag dem och Kasper fick svira om från pyjamasen till dagiskläderna. Hann dricka ett glas yoghurt innan vi åkte till dagis.

Har haft två hemmastäd idag och massa annat. Var väldigt tråkigt att åka hemifrån efter lunchen, hade kunnat stanna hemma om bara tiden hade funnits!
Efter jobbet så hämtade jag liten och vi åkte ner på marknaden, hade hoppats att det skulle finnas leksaker men icket! Vi åkte till järnhandeln istället och köpte en cykel, sopbil och foppaskor. Gissa om vi var nöjda när vi gick ut!
Kom hem och gjorde kaffe för Therese skulle komma på en snabbkopp :) Sedan började vi med maten och när det nästan var klart kom mon mormor över och bjöd på middag. Vi gick över och åt middag så nu sitter jag här och väntar. Om några minuter ska vi gå hem, Kasper ska bara se en traktorfilm innan vi går.

Vi får väl se vad kvällen bjuder på, skulle tro att det blir lugnt i vanlig ordning. Inte för att jag otrivs men visst skulle det vara kul med sällskap!
Bara att vänta på att hjärtat kommer hem, dock är det ju 5 timmar kvar innan han är hemma!

Puss å hej, jag tycker om dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar